söndag 27 september 2009

Shit..

Vakna vid kvart i sju imorse av att jag känner mig iaktagen, vänder på mig a öppnar ögonen.. Hoppar upp ur sängen a vrålar. Då sitter de en katt två meter ifrån mig a stirrar. Katten blev livrädd a sprang ut i hallen a jag va inte långt efter a drämde igen sovrumsdörren. Efter lite samlande av tankar vågade jag mig ut a då sitter den i vardagsrummet, lyckas få ut den samma väg som den kom in.. genom balkongdörren.. Hade jag inte vrålat så hade den garanterat hoppat upp i sängen a slukat mig hel och levande..

3 kommentarer:

  1. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahah....ååhhh om jag ändå fått sett minen på dej när du slog upp dina klarblå hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha
    Din kattälskande mamma!

    SvaraRadera
  2. hahaha herreguuud va läskigt!
    Ta reda på vem som äger den och smäll ur dig en utskällning! ;)

    SvaraRadera
  3. JÄVLA KATTJÄVLAR!

    Utrotas ska dom!!!


    =)

    kram
    Moster Jennie

    SvaraRadera