söndag 13 september 2009

usch, suck, blä, stön..

.. Ja typ så jag känner för allt just nu!

Sjukt jobbigt att aldrig får känna att man mår bra.. och tro mig, jag har inga större krav. Jobb lite mer regelbundet, lite mer pengar. Ja, de skulle räcka. Och JA, man blir lyckligare av pengar!!!!

Nu ska jag ner i tvättstugan a sen ha massa mys m min tös innan hon ska hem till sin far. Imorgon blir de jobb 7,30-16,30. Själv som vanligt, blir lite segt då jag knappt kan gå ifrån för a gå på toa :)

Finns inga ord för den kärlek jag känner för Olivia!

4 kommentarer:

  1. Va ren å fin hon va på DITT kort da...guu va orättvist ;)

    SvaraRadera
  2. Jeg er helt enig at man har det mye bedre med penger. Folk sier alltid at penger ikke spiller noen større rolle, men det har veldig mye å si spør du meg. Håper alt blir bedre snart.
    Klemmer

    SvaraRadera
  3. Men va stor hon har blivit, och så söt men det haar hon alltid varit. Krama henne från mig, Monkan´.

    SvaraRadera
  4. efter regn kommer solsken. Allt ordnar sig =)
    Gud vilka fina bilder! =)
    Ta en buss hit nån helg och hälsa på vettja!
    Kram på er!

    SvaraRadera