måndag 28 september 2009

Snart vänder de..

Så många underbara människor som kommit och tyvärr gått under åren. Som man inte haft tid för, tid att underhålla den vänskapen. Men samtidigt har man haft vänner som man glidit ifrån på grund av avståndet. Jag har bott i Fagersta i 6 (!!) år nu.. Känns helt sjukt. Vissa perioder saknar jag livet i Idre. Saknar familjen a vännerna. Andra gånger är jag väldigt glad att jag ändå bor här, har en underbar dotter a flera underbara vänner. Men de är väl så livet ska vara..? Man ska sakna de gamla och samtidigt se fram emot de som väntar..
Bara en sån sak att Olivia blir TRE år om tre månader.. SJUKT!!!! Tur att de inte är förens nästa år :)
Nu ska vi dansa a sjunga lite här innan de är dags för mat, bad och bolibompa!

3 kommentarer:

  1. Ja TÄNK om vi kunnat byta plats på Särna å
    Fagersta!!! ;)
    Kram/mamma

    SvaraRadera
  2. Håller med syrran, kul om du var lite närmre (heter det så). Träffas alldeles för sällan. Ja, jag vet att det bara är att komma ner men det blir ju inte så. Monica

    SvaraRadera