lördag 10 oktober 2009

Skogen..

Jag och Olivia har varit i skogen idag m Anna. Grymt mysigt! Hitta en heldel svamp, lite ljung och granris. Fikade m festis, munkar och varsin banan! Va verkligen helt underbart ute, om än lite kallt när vi skulle bege oss hemåt. Nu har jag rensat all svamp, fixat middag och satt på kaffe. Ser verkligen fram emot en lugn kväll framför tv:n.
Tänkte lägga in lite bilder från vår skogstur men batteriet i kameran tog slut, orkar verkligen inte leta efter laddaren nu.. :)

Då jag helt glömt a köpa lördagsgodis till den lilla så blir de a poppa popcorn ist, på spisen :) Finns de nå godare? :)
Nu ska vi mysa upp oss i soffan!

Ha en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Visst känner man sig lite huslig när man får gå ut i skogen och "samla" inför vintern?!

    jag premiär åt mina goda trattisar igår, gjorde en grymt god svampsås... Mummssss!!!

    Kram från moster J

    SvaraRadera
  2. Tråkmånsa!!
    //mamma

    SvaraRadera