söndag 4 oktober 2009

Vilken helg :)

Har verkligen haft en toppenhelg.

I fredags så blev de först Avesta m Malin för lite shopping (fönstershopping för mig), pizza och lite mys. Mötte upp Anna a tog ett par öl a tjöta lite med annat roligt folk. Va väl hemma till halv tre.. I Lördags så spenderades större delen av dagen i sängen.. Hade de bara skönt! Drog mig över till Anna vid sex för lite middag och förberedelse inför jobb. Vid åtta så bar de av ned mot krogen för jobb bakom disk. Va grymt nervös då jag inte stått i en bar sedan jag jobba på Idregården typ -03. Men de va lugnt a jag fick en riktig mjukstart. Stängde en timme tidigare pga för lite folk. Sen blev de hem a sova..

Idag har jag återigen haft en lugn dag. Vakna vid tio och fixa kaffe för att sedan krypa ner i sängen igen för att glo lite på nyhetsmorgon..

Nu saknar jag Olivia så de gör ont i mig, tur hon kommer hem i em:) Ser verkligen fram emot en myskväll i soffan m lite tacochips a bollibompa!

3 kommentarer:

  1. Hmmm...de va väldans va trött du verkar ha varit i helgen da! Jag brukar iaf ligga på soffan jag under dagtid!
    Kram/mor

    SvaraRadera
  2. HUr många jobb har du egentligen?

    KRAM FRÅN MOSTERN PÅ ÖN!

    SvaraRadera
  3. Oj...här var det omgjort! ;)

    SvaraRadera