onsdag 7 oktober 2009

upp och hoppa!

Vaknar upp av att de ringer på dörren, hoppar upp a sliter åt mig morgonrocken för a se vem de är. Postgubben. Öppnar yrvaket och han räcker över ett paket, "godmorgon LOTTA, de va ju inte meningen a väcka dej men jag tänkte att du kanske ville ha ett paket" Han är söt han :)
Mamma har köpt lite kläder till Olivia, 6 par tights och två klänningar, jätte fina kläder! TACK!
Ska ta och gå igenom Olivias urväxta kläder och skicka upp dem till bror. Sjukt att hon redan växt ur kläder jag köpte åt henne i somras..

Nu ska jag ta och gå igenom lite tråkiga papper, göra mig i ordning och sen ta en promenad i de fina vädret. Ska hämta Olivia hos dagmamman vid 16,15.

/C

1 kommentar:

  1. Vilket trevligt sätt att vakna på... vilken snäll & gullig mor du har. Du vet väl att hon är min mor oxå...gudmor!

    Kram på er!

    //Jennie

    SvaraRadera